Segíthetek?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Szállítási módok

Szállításal kapcsolatos információk

 

Utánvétes fizetési lehetőséggel választható:

  • FoxPost automata: 2-4 munkanapos szállítási idő, utánvéttel az automatánál CSAK bankkártyával lehet fizetni, 3 napon belül át kell venni, különben visszaküldik!
  • Express One futárszolgálat: 2-4 munkanapos szállítási idő, sms értesítés, 2 órás időablak

Csak ELŐRE fizetéssel (bankkártyás on-line fizetés, banki átutalás) választható:

  • MPL postapont: 1-2 munkanap (postán maradó, posta automata, Coop üzletben, MOL-nál átvehető csomagok)
  • MPL házhoz szállítás: 1-2 munknap, sms értesítés, sikertelen kézbesítés esetén postán átvehető

A szállítási költség a kiválasztott szállítási és fizetési módtól függ.

BELFÖLDI szállítási díjak:

A szállítást a Magyar Posta, a Magyar Posta Logisztikai Üzletága (MPL) futárszolgálata, az Express One futárszolgálat és a FoxPost végzi.

A következő táblázat foglalja össze a különféle szállítási díjakat (Érvényes 2021. július 14-től):

Előre fizetésselUtánvéttel
FoxPost csomagautomata900 Ft1400 Ft
MPL futárszolgálat PostaPont1300 Ftnem választható
Express One futárszolgálat házhoz szállítás1500 Ft2000 Ft
MPL házhoz szállítás
1600 Ftnem választható
    • FoxPost: nagyobb bevásárlóközpontokban található automatába kérheted a kézbesítést, melyet térképes keresővel választhatsz ki.
      2-4 nap alatt szokott megérkezni. Amint átvehető, sms-ben küldik a nyitókódot, 3 napon belül kell elmenni a csomagért, aztán visszaküldik.
      Utánvéttel is lehet fizetni az automatánál, de CSAK BANKKÁRTYÁVAL!
    • Express One futárszolgálat:
      2-4 nap szállítási idő,
      sms értesítés, 2 órás kézbesítési időablak,
      kétszeri kézbesítési kísérlet, házhozszállításnál új szállítási
      cím megadás lehetősége
    • MPL futárszolgálat:
      statisztikai időgarancia: csomagok 96%-a a feladást követő munkanapon megérkezik, 98%-a 2 munkanapon belül.
      Házhoz kézbesítés: a posta alkalmazottja viszi ki a megrendelésben megadott címre.
      Posta Pontra kézbesítés: Több, mint 2500 Postapont közül választhatsz, a küldemény a legközelebbi postaponton átvehető. A PostaPontok helyéről a PostaPont térképes keresőn tájékozódhatsz. Telefonos értesítés NEM kérhető, de elektronikus előrejelzést küldenek a szállítás napján. Kétszeri kézbesítési kísérlet után, ha nem tudja kézbesíteni, a csomagot leadja a postán, ott átveheted.

Személyes átvétel:

– Kozármislenyben előzetes egyeztetés után (tel: 30/ 68 33 557, 30/ 9636395, 72/ 370 767. Cím: Zrínyi u. 26.).

– Pécsen a Kismama Módi üzletben (Rákóczi út 46. Kereskedők Háza)


Szállítási határidők (belföldön):

A raktáron lévő termékeket a megrendelést követő munkanapon, illetve ha 14 óráig beérkezik a megrendelés, akkor még aznap elküldjük. A futárszolgálatok 1-4 munkanapon belül szállítják ki.

Az ettől eltérő szállítási határidőket a termék adatlapján feltüntetjük.

Ha nincs raktáron a termék, 24 órán belül elküldünk e-mailen egy visszaigazolást, hogy mikorra tudjuk vállalni a szállítást.


Fizetési módok:

A webáruházban megrendelt termékeket kifizetheted utánvéttel (a futárnak kell fizetni az áru átvételkor), banki átutalással (előreutalást kérünk, a terméket a pénz beérkezése után postázzuk), on-line bankkártyával a Barion-on keresztül, illetve személyes átvétel esetén készpénzben. A FoxPost automatáknál csak bankkártyás fizetésre van lehetőség utánvétes fizetés esetén.

Számlaszámunk: 50800180-15201094-00000000

szla. tulajdonos: Greenweb Kft. Bank: Takarékbank.

A MEGJEGYZÉS ROVATBA ÍRD BE A MEGRENDELÉS SZÁMÁT!


A szállítás költsége külön tételként jelenik meg a számlán.

A vevő biztosítja a kiszállított termék átvételét, és az átvételét a szállítólevélen aláírásával igazolja. A vevőnek az átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméket szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék(ek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének. Esetleges kifogását a vevőnek haladéktalanul jeleznie kell a szállítónál és a vevőszolgálat felé.

Amennyiben a vevő a kiszállított terméket nem veszi át, a sikertelen, illetve az ismételt kiszállítás költsége és a visszaszállítás díja is őt terheli.

Gyakori Kérdések

GYIK – Intimkehely problémák

GYIK – Intimkehely problémák

Az intimkehely használatának kezdetén akadhatnak problémák, ezeket könnyen orvosolni lehet, néhány hónap után pedig már magabiztosan fogod tudni használni.   Most használom először, és nem tudom kiszedni!!! Először is, ne pánikolj, ki fog jönni! Próbálj meg...

bővebben
GYIK – Biztonságos az intimkehely?

GYIK – Biztonságos az intimkehely?

Sokakban felmerül: biztonságos az intimkehely? Minden körülmény között használható? Ezekre a kérdésekre is igyekszünk válaszolni. Biztonságos az Intimkehely egyáltalán? Igen, a legtöbb intimkehely 100% hypoallergén, orvosi szilikonból készül. Ezt az anyagot...

bővebben
GYIK- Az intimkehely tisztítása

GYIK- Az intimkehely tisztítása

Az intimkehely tisztításával kapcsolatos leggyakoribb kérdések a sterilizálási mód kapcsán merülnek fel. Mi a legjobb sterilizálási mód? Minden gyártó ajánl olyan sterilizálási módot, amely biztosítja, hogy a kehely a rendszeres sterilizálás mellett is évekig...

bővebben

Kérdésed van? Keress bátran!
e-mail: hello@okoanyu.hu
Telefon: 30/6833557, 72/370767
Ügyfélszolgálat: munkanapokon 8-16 óra
Kapcsolattartó: Gajdos Enikő

Bepillantás a webáruházba

menstruációs kehely - irány a webshop
0
    0
    Kosár
    Üres a kosaradNézelődök még még
    []